Računovodstvene usluge
Vođenje poslovnih knjiga
- Knjiženje poslovne dokumentacije
- Finansijsko knjigovodstvo i vođenje glavne knjige
- Materijalno/Robno knjigvodstvo
- Vođenje osnovnih sredstava
- Pored knjiženja poslovnih promena na dnevnom nivou, održavamo redovan kontakt i dostupni smo vam radi boljeg sagledavanja vaših poslovnih knjiga, usaglašavanja poslovanja i provere ispravnosti dokumentacije.
Sastavljanje Finansijskih Izveštaja
- Po završetku fiskalne godine, vršimo izradu finansijskih izveštaja koji obuhvataju:
- Bilans Stanja
- Bilans Uspeha
- Poreski Bilans
- Statistički Izveštaj
- Napomene uz finansijske izveštaje
- U slučaju povezanih lica vršimo izradu konsolidovanih finansijskih izveštaja
Obračun PDV i podnošenje PDV prijave
- Tokom knjiženja vodimo evidenciju PDV-a, držimo Vas informisane o tekućem oporezivom prometu, vršimo obračune, izveštavamo Vas o obavezama i podnosimo PDV prijave Poreskoj Upravi.
Radni odnosi i zarade
- Obračun zarada, kroz radni odnos, ugovor o delu, priveremene i povremene poslove i dostavljanje sve propratene dokumentacije. (Evidencije, Isplatne Liste i dr.)
- Obračun poreza i doprinosa kao i podnošenje poreskih prijava Poreskoj Upravi.
- Kontrola Vaših obaveza i potraživanja poreza i doprinosa na zarade.
- Evidencija prihoda koje ostvaruju fizička lica van randog odnosa i obračun poreskih obaveza na iste.
- Prijave i odjave radnika
- Obračun godišnjeg poreza na dohodak građana i podnošenje prijave.
Lokalna Poreska Administracija
- Ispunjavanje i podnošenje prijava za:
- Porez na imovinu
- Eko Taksu
- Komunalnu Taksu
Najčešća pitanja
- Ako ste preduzetnik, samo u slučaju da Vaš promet pređe 6 miliona dinara u jednoj fiskalnoj godini, u obavezi ste da vodite poslovnje knjige.
- Ako otvarate DOO automatski ste u obavezi da vodite poslovanje knjige. (knjigovođa vam je neophodan)
Kao paušalac ste u obavezi da vodite KEP knjigu, odnosno da evidentirate Vaše prihode u istu. Naravno u zavisnosti od načina poslovanja Vaše obaveze mogu biti imati širi opseg.
Finansijski izveštaji su po zakonu javna dokumenta dostupna svima i moguće im je pristupiti preko sajta APR-a.
Obavezu podnošenja FI imaju sva privredna drustva (DOO) i preduzetnici sa prometom iznad 6 miliona dinara u prethodnoj fiskalnoj godini.
PDV plaćaju obveznici PDV-a, a obveznicima se smatraju privredni subjekti koji u proteklih 12 meseci u svom poslovanju pređu promet od 8 miliona.
Plaćanje eko takse je obavezno za sva pravna lica, preduzetnike i udruženja. Rok podnošenja prijave je 31.07.
Ukoliko su Vaši kupci fizička lica, odnosno ukoliko imate maloprodaju, a Vaša delatnost nije na spisku izuzetih, Vi ste obveznici i morate imati novu kasu.
- Subjekat privatnog sektora izdaje elektronsku fakturu subjektu javnog sektora – 05.2022
- Prijem i čuvanje elektronskih faktura od strane javnog i privatnog sektora – 07.2022
- Izdavanje elektronske fakture subjektu privatnog sektora (Privatan – Privatnom) – 01.2023
U slučaju privatnog sektora, obveznik sistema elektronskih faktura (SEF) je jednak obvezniku PDV-a. Odnosno ako ste u sistemu PDV, u obavezi ste da budete u sistemu SEF-a.